Bu Blogda Ara

Evde Oyun Hamuru Yaptik :) \ Home Made Play Dough

8 Haziran 2016 Çarşamba

Cok hizli ve yogun bir zamana girmis bulunuyoruz. Okullar yaz tatiline girdi, pitirciklar evde artik Agustosa kadar. Yaz da geldi, sicaklar cok yakin zamanda 50 dereceleri gormeye baslar. Evde ya da kapali alanlarda cocuklara aktivite bulmak cok zor oluyor. Turkiye'de olsak, cayira cimene saldirdim onlari sabahtan aksama kadar atarlardi tum enerjilerini :)
Simdi hergune birseyler bulmam gerekiyor.......
Her cocuk gibi benimkilerde bayiliyor oyun hamurlari ile oynamaya. Ancak hem hijyen acisindan hemde onlara dokulen servet boyutundaki paralardan dolayi pek hoslanmiyorum ben kendilerinden :):):)
Hep niyet etmistim evde yapayim diye, bugune kismetmis. O kadar pismanim ki bugune kadar evde yapmadigima. Inanilmaz derecede kullanisli oldular. Cocuklar oynarken hic ufalanip yere dokulmedi, hicbir yere yapisip kalmadi, hemen kurumadi ve istedikleri her sekli verebildiler.
Oyun hamurlarinin yapim asamasina kendileri de katildigi icin cok kiymetli ve degerli oldu bu hamurlar.


Nasil yapildigina gelince, bugune kadar hamur isi yaptiysaniz inanilmaz kolay. Ben herzamanki gibi goz karari yaptim.

  • Normal beyaz bugday unu
  • Ay Cicek Yagi
  • Cok bol miktarda TUZ ( tuz miktari cok olunca hamur catlama ve ufalanma yapmiyor )
  • Yeteri kadar su
  • Gida Boyasi
Evdeki cocuk sayisina ve talebe gore unu ayarlamaniz gerekiyor, ondan sonrasi goz karari.
Haydi kolay gelsin....

SEVGILER....


0 yorum:

Yorum Gönder