Bu Blogda Ara

Transformers Birthdaycake :)

8 Haziran 2016 Çarşamba

Onlar birşey istediği Zaman akan sular duruyor, olmazları olduruveriyorsunuz, imkansız diye birşey yok :) Paşamın varı yoğu, gecesi gündüzü Transfomers. 4. Yaşını kutlayacaktık ve normal olarak pastasını Transformers istedi.
Dışarda yapılan pastaları içim almıyor, çok fazla soru işaretleri oluyordu kafamda. Şeker hamuru işine hiç girmemiştim bugüne kadar, önceki pastaları krema ile düşünüyordum. Çok araştırdım, aradım ve yol yordamı öğrendim :) Sonuçta naçizane, ilk denememe göre gayet başarılı bir çalışma çıkarttım ortaya diye düşünüyorum....

  




                                                                                           
Yazıcıdan çıktı aldım ve keserek kalıp olarak kullandım. Şeker hamurlarını marshmallow ile yapabilirsiniz. Hem daha da lezzetli olur :)
Keki ise klasik pandispanya. Üç kremasını ise ganaj ve Nutellayı karştırarak yaptım. İçine de çikolata damlası ile fıstık içi koydum bol bol 😋
İYİKİ DOĞMUŞ PAŞAM 🎈🎈🎈

0 yorum:

Yorum Gönder