Bu Blogda Ara

Eteğe Niyet, Pudinge Kısmet :)

29 Mart 2016 Salı

Bugün için planım kesinlikle evde oturup birşeyler dikmek değildi ama kısmet işte :) Sabah kum fırtanısını görünce bütün planlarımız değişti. Burda sevmediğim tek şey bu, havada asılı duran sarı kummtanecikleri.... Kulaklarınız, burnunuzun içi , gözleriniz, boğazınız siz farketmeden bunlarla dolar ve yapışır. Çocuklar için daha tehlikeli gibi geliyor bana. Uzun lafın kısası, bugün evdeyiz ve dikiş zamanı 😁
İyi ki geçen hafta Al Satwa'ya gitmiştim. Elimde kumaşlar var ve bu gün Baharıma bir etek dikeyim istiyorum. Ama tabii ki sadece istiyorum, başarmanın yarısı yani :):)::) Bunun için Pinterest'te gene uzun boylu bir araştırma yaptım. Neler neler çıktı karşıma, gözlerim yuvasından fırladı ve sonunda bana kolay gelen bir modelde karar kıldım. Bayılıyorum Pinterest'e, tam bir okyanus.
Çocuklar sömestr tatili dolayısyla evdeler ve canları oldukça sıkkın. Önce onları oyalayacak, kafalarını meşgul edecek bir iki aktivite bulmam lazım, bunun içinde en büyük yardımcım PINTEREST 😇 Sakin olan çocuk karnı tok olan çocuktur diyerek yola çıkayım ve onlara çikolatalı puding yapayım önce. Tamamen kendi tarifim. Benim de bir defterim var ve içinde deneyerek yaptığım özel tariflerim mevcut. Burda birkaçını paylaşabilirim sanırım :) Ben pek fazla hazır gıda tüketmeyi sevmiyorum. Özellikle puding, çorba, bulyon gibi şeylerden hiç hoşlanmıyorum.
Bu puding tarifime kakao yerine rondodan geçirilmiş çilekte kullanabilirsiniz :)

MALZEMELER

  •  1 Lt Süt                                                 
  • 1 Cup Şeker
  • 2 yk mısır nişastası
  • 3 yk kakao
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • Bir çimdik vanilya
YAPILIŞI
 Tüm malzemeler ( tereyağı hariç ) tencereye konuyun. Ocağa koymadan önce tencerede çırpın. Katılaşıncaya kadar karıştırın, koyulaşması uzun sürebilir panik yapmayın :) koyulaşınca tereyağını da koyun ve ocaktan alarak istediğiniz kapta servis edin. 

 
Biz yaparken çok eğlendik :) onlar bayıla bayıla yerken pudinglerini, bende kızımın eteğini kesmeye başlayayım.....


0 yorum:

Yorum Gönder