Bu Blogda Ara

İlk Ciddi Çalışmam 🤗 Kızımın Cici Eteği

31 Mart 2016 Perşembe

Kum fırtınasıydı, pudingti, çocuklarla aktivite derken iki arada bir derede kızıma çok cici bir etek diktim. Annem önden kalıp çıkarttı, demesine göre sihirli bir kalıpmış bu :) uzun yıllar her eteğe uygulayabilirmişim. Herşey benim yaratıcılığıma kalmış.......
Çok derine inmeden kalıptan standart bir etek yapayım dedim önce, sonrası Allah kerim. Zaten öyle enteresan bir durum ki bu, siz birşeyler yapmaya başlasığınızda, birden onlarca senaryo beliriveriyor kafanızda. Tarifsiz bir heyecan alıveriyor sizi, o anda evin içi çeşit çeşit metrelerce kumaşla dolsa diye dua ediveriyorsunuz :):):):)
"Kalıp çıkartmakta zor iş değilmiş bu arada" dedim anneme, bana öyle bir bakış fırlattı ki, terlikten daha etkiliydi 😂 İnsnaın içinde duyduğu heycan bazen hadsizliğe sebep olabiliyor işte......


Elinizde kalıp oldıktan sonra dikim aşaması da çok kısa ve keyifli. Gönül isterdi ki eteğe bir kaç ekleme, aksesuar, süs vs. Yapayım ama burda o tür malzemeleri heryerde bulamıyorsunuz :( kısmet diğer eteğe :)
SEVGİLER

0 yorum:

Yorum Gönder