Bu Blogda Ara

Eski Perdeden Amerikan Servisi Yaptım.... İlk Gerçek Eserim :)

27 Mart 2016 Pazar

Eveetttt sanırım artık evde gerçekten kullanabileceğim şeyler yapmaya başlasam iyi olur. Pinterest'te uzun zamandır araştırıyordum. İnsanlar neler yapıyor, nasıl hayal güçleri ve marifetleri var.... Bende gördüklerim içinde benim şu andaki düzeyime en uygun olanalrdan esinlendim :) ve amerikan servislerimi yapmaya başladım.
Hem evde kullanamdığım yer tutan perdelerimi değerlendireceğim hem de el emeği göz nuru servislerim olacak.
              


Bir adet kullanılmayan perde evdeki servis ölçü baz alınarak kaç adet istiyorsak kesilir. Ben 5'li set yapacağım için 10 adet kesmeye çalıştım.
Daha sonra beş adette tela kestim. ( Yazarken ben bile şaşırıyorum, tela mı? Nasıl yani 😊 Ne olduğunu bilmezken kullanıyorum şimdi )
Neyse, kestiğim telaları yapıştırdım ve dikmeye başladım.


Yukarıda telalar ve kestiğim parçalar var. Annemin demesine göre buradaki telalar Türkiye'de kullanılanlara göre kalınmış. Bu yüzden dikilince baya tok durdular :)
Asıl önemli kısmı süslemekmiş. Servisleri gösteren süsü. Ben henüz çok ince düşünemedim için kumaşa uygun kurdele almıştım. Çevresine kurdele geçtim. Ikea'dan aldığım çit taraflı ütü ile kumaşı birbirine yapıştıran şeyden kullandım :)

Sonuç muhteşem olmadı belki ama oldu bence. En azından günlük kullanıma uygun, baktıkça bana kendimi ve azmimi hatırlatan çok şahane bir eser oldu 😍

                                                             SEVGİLER....










0 yorum:

Yorum Gönder